План роботи методичного об‘єднання вчителів української мови та літератури та зарубіжної літератури
Проблема, над якою працює методичне об’єднання
Професійна мобільність як інтелектуальна якість особистості педагога
Вересень- жовтень
- Аналіз роботи м/о учителів української мови та літератури за 2019 – 2020 н. р. та визначення завдань на 2020 – 2021 н. р.
2.Підсумки ЗНО, рейтинг школи за 2019-2020 н.р.
3.Перспективи розвитку мовно-літературної освіти в контексті Концепції «Нової української школи» та викладання української мови та літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2019–2020 н. р., аналіз внесених змін до програм
- Обговорення та затвердження плану роботи м/о учителів української мови та літератури на 2020 – 2021 н .р.
- Методичні рекомендації щодо організації та проведення мовно-літературних конкурсів, Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури
- Ознайомлення з календарем пам’ятних дат та новинками методичної літератури
Листaпад – грудень
- Затвердження плану проведення заходів до Дня писемності.
2.Огляд фахових новинок з теми «Професійне зростання педагога»
- Аналіз результативності роботи вчителів-словесників (підсумки олімпіади з української мови і літератури та мовно-літературних конкурсів)
- Тренінг «Універсальні ігри на уроках зарубіжної літератури»
5.Майстер-клас. Як мотивувати учнів до читання художніх творів
Січень- березень
- Обговорення плану роботи щодо проведення місячника української мови та літератури
2.Аукціон ідей. Проблемні ситуації, ситуації вибору,проблемні завдання як основні прийоми формування оцінювання як засобу вимірювання компетентностей
3.Ділова гра. Вироблення системи креативних вправ як засобу підвищення педмайстерності та психологічної компетентності розвитку ціннісних орієнтацій особистостей
4 .Круглий стіл . Мої педагогічні перемоги та поразки
Квітень-травень
- Творчий звіт учителів, які атестувалися у 2020 – 2021 н. р.
1.Підсумки роботи методичного об’єднання за 2020-2021н.р.
2.Звіт. Застосування комп’ютерних інформаційних, методичних систем для перевірки рівня засвоєння учнями знань та вмінь
3.Основні акценти під час підготовки випускників до зовнішнього тестування з української мови та літератури
4.Ознайомлення з нормативними документами МОН,методичними листами, рекомендаціями, інструкціями про державну підсумкову атестацію
№з.п | Прізвище,імя,по батькові | Стаж | Категорія
Пед. звання |
Проблема, над якою працює |
1. | Бабляк Любов Володимирівана |
34 |
вища,старший вчитель | Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури як засіб самопізнання й саморозвитку особистості |
2. | Бабляк Мирослава Федорівна | 34 | вища,старший вчитель | Формування життєвих компетентностей на уроках української мови та літератури |
3 | Барчишин Людмила Володимирівна | 29 | вища,старший вчитель | Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури як засіб самопізнання й саморозвитку особистості |
4. | Буфан Любов Ярославівна | 38 | вища,старший вчитель | Формування життєвих компетентностей на уроках зарубіжної літератури |
5. | Дида Любов Володимирівна | 28 | вища,старший вчитель | Розвиток зв’язного мовлення на уроках української мови у 5—9 кл |
6. | Кобзяк Тетяна Іванівна | 35 | вища,старший вчитель | Розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів на уроках зарубіжної літератури |
7. | Кулагіна Леся Миколаївна | 42 | вища,старший вчитель | Активізація навчальної діяльності учнів на уроках української мови
|
8. | Мілян Галина Миколаївна | 32 | вища,старший вчитель | Формування життєвих компетентностей на уроках української мови |
9. | Нагалка Марія Степанівна | 46 | вища,старший вчитель | Формування мовної культури учнів шляхом синтезу ключових компетенцій |
10. | Ольшанська Леся Федорівна | 30 | вища | Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури як засіб самопізнання й саморозвитку особистості |
11.
|
Семчук Ганна Іванівна | 35 | вища | Розвиток критичного мислення на уроках зарубіжної літератури |
12.
|
Созанська Оксана Теодозівна | 20 | І | Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури як засіб самопізнання й саморозвитку особистості |
13. | Стойко Ярослава Лукянівна | 51 | вища,старший вчитель | Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури як засіб самопізнання й саморозвитку особистості |
14. | Хоманець Вікторія Миколаївна | 25 | вища |
Формування інноваційної особистості на уроках української мови та літератури. |