У 2019-2020 навчальному році члени МК вчителів 1-2 класів працювали над вирішенням першочергових завдань навчання та виховання учнів у сучасних умовах. Методична проблема, над якою працювала МК “Формування ключових і предметних компетентностей учнів в умовах особистісно – орієнтованого навчання Нової української школи”.
На початку навчального році вчителі МК розглянули питання особливостей організації освітнього процесу в 1-2 класах НУШ, опрацювали Державний стандарт початкової освіти, навчальні програми, нормативні документи, інструктивно – методичні матеріали Міністерства освіти і науки щодо організації навчально – виховного процесу.
Особливу увагу звернули на ведення класної документації, аналіз підручників та особливості оцінювання навчальних досягнень учнів 1-2 класів.
На першому засіданні, тема якого “Нова українська школа: стратегії розвитку” було обговорено і затверджено план роботи МК вчителів 1-2 класів на 2019-2020 навчальний рік.
Свою діяльність вчителі МК спрямовують на пошук наукових новинок, на створення творчої атмосфери, модернізацію форм та засобів навчання та виховання дітей, використання новітніх технологій у навчальному процесі.
Під час тижня “Осіння мозаїка” вчителі 1 класів Хомік Г.П і Дусько С.Я зі своїми вихованцями вчились упізнавати істотні ознаки осені на уроках, проведених серед природи. Свої спостереження першокласники записали у щоденниках вражень.
У роботі МК практикувались огляд новин педагогічної та методичної літератури, ділові ігри, “круглі столи”, презентації. В рамках другого засідання була розглянута тема ”Розвиток критичного мислення молодших школярів. Адаптація першокласників до шкільного колективу”.
Вчителі 1 класів поділились досвідом роботи з першокласниками, як впливають “ранкові зустрічі” на настрій дитини. Вчитель Шмідт О.В ( 1-Б клас) презентували свої цікаві види роботи з цеглинками LEGO при вивченні букв.
Вчителі Кучер О.М (1-В клас) і Дусько С.Я (1-А клас) до тематичного тижня “Театр” дали можливість відчути дітям себе і акторами, і вдячними глядачами.
До тижня “ Ми-підприємливі “ вчителі провели уроки фінансової грамотності та екскурсію в банк.
Вчителі брали активну участь у роботі МК проводили майстер-класи,тренінги, ділились досвідом під час взаємовідвідування уроків, виховних заходів, аукціонів методичних ідей.
Вчителі 2-х класів (Кіт М.М, Кархут М.М, Смук О.І, Купцьо О.Б) провели конкурс малюнків, виховну годину та флешмоб в рамках Шевченківських днів “ Я люблю Шевченка”.
Сьогодні пріоритетним питанням є підвищення кваліфікації педагогів, вдосконалення їхньої майстерності, впровадження інноваційних технологій.
Завдання МК є надання дієвої допомоги вчителям у процесі розвитку їх фахової майстерності, підвищення якості та результативності навчально- виховного процесу.
Під час карантину вчителі МК працювали дистанційно на різних платформах, а саме, VIBER , ZOOM, створювали тестові та діагностичні роботи, користуючись сайтами ”На Урок”, “ Всеосвіта”.
Підсумок роботи МК було проведено дистанційно на платформі ZOOM. Зробили аналіз роботи МК за 2019-2020 навчальний рік, прослухали інструктаж заступника директора школи Юр Тетяни Миколаївни щодо заповнення журналів та свідоцтв досягнень школярів. Провели діагностичне анкетування щодо організації методичної роботи на наступний навчальний рік.
Визначили основні завдання МК на наступний рік:
– підвищення професійної компетентності вчителів;
– впровадження в практику інноваційних методів роботи;
– широке залучення вчителів та учнів до науково-дослідної роботи;
– використання дистанційних технологій для on line навчання,