Психологічний супровід учасників освітнього процесу в умовах війни

Сьогодні величезне навантаження і відповідальність за психоедукацію вчителів, психологічний добробут учнів лягає на психологічну службу закладу.
Соціальний педагог Баляс С.Я. та практичний психолог Дмитрик О.М. ознайомили присутніх з типовими реакціями людини на стрес, визначили поняття психологічної пружності та життєстійкості особистості, як чинників запобігання негативним наслідкам воєнного конфлікту. Нагадали педагогам необхідність турбватись про себе, вчили знаходити і розширювати ресурси для своєї психіки, ознайомили з техніками відволікання, розслаблення, налаштування на позитивні думки, практикували дихальні вправи, вправи на саморегуляцію та надали вчителям інструкцію з першої психологічної допомоги та соціальної підтримки.