Виховна година «Проблеми молоді»

Англійська мова- чудовий і цікавий предмет у школі. Діти отримують відмінну зарядку для роздуму, вчаться сприймати, запамʼятовувати і аналізувати нову інформацію тощо.
У них розвивається і памʼять, і сенсорне сприйняття – суцільні переваги. Діти, які вивчають іноземну мову, постійно дізнаються щось нове.
І не дивно, що багато випускників нашої школи №1 повʼязують свою професію з іноземними мовами, стають вчителями англійської мови.
Багато випускників проходять практику у нашій школі, поглиблюють свої професійні навички, а педагоги діляться своїм досвідом з ними.
Анастасія Піцикевич, наша випускниця, за період проходження практики під керівництвом викладача Флюд Лесі Степанівни показала гарну педагогічну підготовку, продемонструвала знання методики викладання англійської мови.
Анастасія вміє організувати позакласну роботу по предмета, виховну роботу. Вона проводила цікаві змістовні бесіди, які виховують в учнів доброту, повагу до батьків, старших людей, однокласників.
Так у 10-Б класі (кл. кер. Флюд Л.С) було проведено виховну годину «Проблеми молоді» . Наше засідання проводилось у формі відкритого діалогу між двома поколіннями. Учні були поділені на дві групи- « батьки» і «діти».
Ми намагалися відповісти на питання, які життєві цінності використовують різні покоління для досягнення мети свого життя.
Як стверджував Макаренко А.С.:«Виховання в тому і полягає, що доросліше покоління передає свій досвід, свою пристрасть, свої переконання».
Десятикласники з молодечим запалом обговорювали за «круглим столом» проблеми між батьками та дітьми у сімʼях та шляхи їх розвʼязання, висловили своє бачення відносин між чоловіком і дружиною у їх майбутніх власних сімʼях, засудили жорстокість у відносинах бунтівних підлітків, охарактеризували різні види булінгу, навівши багато прикладів.
Спільними зусиллями молоді люди старалися відшукати шляхи розв’язання проблем, а тому розмова була природною та емоційною, а фото та відеоматеріали зробили нашу зустріч захопливою
Адже юність-це пік життя, і зараз наші учні роблять найвеличніше відкриття- відкривають самих себе. А відкриття самого себе- найпрекрасніше, що може відчувати людина.